.

Opel и Borussia Dortmund удължават сътрудничеството си с още пет години

Компанията е и дългогодишен партньор на актуалния шампион на Холандия – Feyenoord Rotterdam
преди 15 седмици
Снимка: Opel

Opel и отборът на Borussia Dortmund удължиха своето успешно сътрудничество с още пет години. Емблемата на Opel ще краси ръкавите на фланелките на футболистите от сезон 2017/18 година на Бундеслигата, а марката вече е част от групата стратегически партньори на отбора, носител на Купата на Германия. За разлика от другите трима стратегически партньори на BVB – главния спонсор Evonik, доставчиците на екипировка Puma и компанията Signal Iduna, която държи правата за името на стадиона, Opel няма да бъде акционер.

Tова бе оповестено от Юрген Крюгер, изпълнителен директор продажби, маркетинг и следпродажбено обслужване на Opel в Германия и управляващия директор на BVB Ханс-Йоахим Вацке на пресконференция, проведена в Дортмунд. Партньорството между Opel и отбора на Borussia Dortmund започна през август 2012 година.

Наред с появата си на ръкавите на фланелките на отбора BVB, Opel ще получи и правото да предлага редица други услуги съвместно с футболния клуб. Планира се също спортният клуб да играе много по-голяма роля в марковата комуникация на Opel на национално равнище, като това ще включва и участия на играчи на клуба в телевизионните реклами на автомобилния производител.

В Германия Opel сътрудничи и на отбора 1. FSV Mainz 05. Компанията е притежател на правата върху името на стадиона OPEL ARENA в град Майнц най-малко до 2021 година. Автомобилният производител се радва и на своето успешно сътрудничество с посланика на марката и мениджър на отбора на Liverpool Юрген Клоп.

Opel е и дългогодишен партньор на актуалния шампион на Холандия – Feyenoord Rotterdam, а марката Vauxhall е водещ спонсор на националните отбори на Англия, Уелс, Шотландия и Северна Ирландия.

Opel поднови рекламния договор с треньора на Ливърпул – Юрген КлопМениджърът е лицето на кампанията на новия Opel Insignia
Етикети:Opel