.

Mercedes-Benz с три премиерни SUV автомобила на АСС 2015

На щанда на марката на Автомобилен салон София може да се види и обновената А-класа
преди 3 години
Снимка: Mercedes-Benz

GLE Coupé Mercedes-Benz e създаден за хора, които търсят модерен лукс и спортна динамика в едно. Технологичните подобрения и нововъведения в по-големия му брат – Mercedes-Benz GLE, задават нов еталон в сегмента и дават заявка моделът да продължи успешната история на предшественика си – бестселъра M-Class. Второто поколение на средноразмерния SUV, който вече се нарича GLC, също представлява голяма стъпка напред по технически показатели и дизайн решения.

Новият GLE е наследник на познатия M-Class, когото считаме за основател на премиум SUV сегмента през 1997 г. и оттогава е един от най-успешните модели в света. GLЕ предлага най-съвременната и ефективна задвижваща технология в комбинация с изключителен комфорт, многофункционалност и издръжливост. Налице е всичко необходимо GLE да продължи успешната история на бестселъра M-Class. Автомобилът впечатлява с атрактивен дизайн, многообразен характер, а благодарение на DYNAMIC SELECT и дълъг списък от асистиращи системи, познати от E- и S-Class. Гамата от двигатели за GLE е разширена – изборът е от пет ефективни и мощни четири-, шест- или осемцилиндрови мотора. Дизеловият модел GLE 250 d е първият пълнорaзмерен SUV в този клас, който харчи само 5,4 л/100 км и има въглеродни емисии 140 г/км.

Модификациите Mercedes-AMG GLE 63 и 63 S излъчват ексклузивност, доминантност и спортна мощ. AMG 5,5-литровият битурбо V8 двигател е по-мощен отпреди: в допълнение към основната модификация 410 kW (557 к.с.) се предлага и супер спортният S-модел, чийто възможности достигат 430 kW (585 к.с.). Шасито е претърпяло съществени подобрения с цел повече динамика и пъргавина. Реакцията на двигателя и времето за смяна на предавките достигат ново, още по-спортно ниво, с което подчертават отличителното AMG представяне.

Новият GLC е още един важен модел в SUV гамата на Mercedes-Benz. Той следва дизайн философията на марката, като предлага максимален комфорт на всякакъв терен в съчетание с отличителна динамика и маневреност. Модерната елегантност, която излъчва дизайнът на GLC, e за сметка на класическата офроуд визия, но отдалечаването от първообраза на G-Class е само външно. Технически погледнато средният по размер SUV се отличава с изключителни офроуд възможности и задава нови стандарти в този сегмент.

Що се отнася до интелигентността, GLC притежава най-доброто. Това е единственият модел в сегмента, който предлага опция за оборудване на шасито с многокамерно въздушно окачване и електронно контролирано адаптивно демпфериране. Окачването AIR BODY CONTROL комбинира отлична стабилност и комфорт с бързина и впечатляващи офроуд възможности. В програмите за задвижване DYNAMIC SELECT са заложени специфични харакетристики, които могат да променят характера на автомобила. При програма Sport шасито е по-стегнато и допълнително намалено с 15 мм. Програма Comfort позволява плавно и комфортно движение, като адаптивното окачване се коригира на всеки 60 милисекунди. Специално разработеният офроуд пакет (опция) има до 5 допълнителни програми. В офроуд режим AIR BODY CONTROL оптимизира контакта на гумите със земята и осигурява безпроблемно придвижване по чакъл или пясък; с Rocking assist можете да се измъкнете при засядане чрез повишаване нивото на шасито с 50 мм; с Incline се изкачват безпроблемно стръмни склонове; а Trailer е създаден за управление на прикачен товар.

Всички модели са с постоянно задвижване на четирите колела 4MATIC с разпределение на въртящия момент 45:55 процента между предния и задния мост, което заедно със системите за сигурност осигурява стабилно и безпроблемно пътно поведение. Деветстепенната автоматична скоростна кутия 9G-TRONIC е стандартна за GLC 220 d 4MATIC, GLC 250 d 4MATIC и GLC 250 4MATIC.

Вискоката енергийна ефективност в GLC е функция на подобренията в задвижващата система, усъвършенстваната аеродинамика и интелигентните решения за олекотяване на конструкцията. Mercedes-Benz предлага за първи път Plug-in hybrid в този пазарен сегмент: GLC 350 e 4MATIC може да се похвали с минимален разход на гориво и емисии при поведение, сравнимо с това на спортен автомобил. Това е и първият plug-in hybrid в този пазарен сегмент с постоянно задвижване на всички колела и убедително поведение на офроуд терен.