.

PSA Peugeot Citroën представи плановете си за следващите пет години

Сред тях са седем плъгин хибрида и четири електрически модела
преди 3 години
PSA Peugeot Citroën представи плановете си за следващите пет години
Снимка: Youtube

PSA Group (Peugeot, Citroën и DS) представи плановете си за следващите пет години. Те включват седем плъгин хибрида и четири електрически модела, както и амбициите всяка година във всеки регион да се представя по един модел от всеки бранд. Това означава 26 коли и осем лекотоварни модела, включително еднотонния пикап, представен преди две две седмици.

Групата вече има и нова идентичност – името PSA Peugeot Citroën се заменя от PSA Group, като една от причините е, че старото название не отчита присъствието на бранда DS в портфолиото. Стратегията за развитие е наречена Push to Pass.

Председателят на Управителния съвет на PSA Group, Карлос Таварес, съобщи, че целта е през 2018-а да се постигне 10% ръст на приходите в сравнение с 2015 г., както и още 15% през 2021 г.

В момента средната цена на едно Peugeot e с 2,4% по-ниска от еквивалентните модели на прекия конкурент Volkswagen. През 2018 г. тази разлика трябва да се стопи до 1,3%, а през 2021 г. цените на Peugeot трябва да станат с 0,5% по-високи от Volkswagen. Таварес разкри също, че 25% от печалбите на серията Peugeot 308 идват от горния сегмент на моделите GT и GTI.

Citroën ще се стреми към 30% ръст в продажбите през 2021 г., представяйки 12 нови глобални модела, седем от които трябва да се появят до 2018-а.

Брандът DS трябва да предлага „френски авангарден лукс” с петте си нови модела, които ще се продават в целия свят. По подобие на Peugeot, DS се продава на по-ниски цени от преките си конкуренти. Разликата от 8% трябва да спадне до 3% през 2021 г.

Целта на PSA в Европа е да бъде на първо място по рентабилност при нелуксозните брандове и на второ място по пазарен дял. През 2018 г. средната производствена стойност на един автомобил трябва да бъде със 700 евро по-ниска от 2015-а.

Изпълнителният директор на Peugeot, Максим Пика, съобщи, че компанията работи съвместно с IBM за събирането на информацията от всички свързани автомобили, за да се предоставя на шофьорите по-пълна и точна информация за трафика, пътните инциденти и метеорологичната обстановка.

 

 

Етикети:Peugeot Citroën Ds